hiti Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg har bestemt meg for å kjøpe et Canon MV750i. Hva trenger jeg av ekstra-utstyr til dette? Hvor stort minnekort bør jeg ha? Jeg må vel ha kasetter? Hva med programvare for redigering av film, følger dette med? Hvis ikke, hva bør jeg skaffe meg? Jeg er skikkelig amatør og skal ikke akkurat lage noen spillefilm... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 1. Firewire kabel 2. DV taper (Alle av samme merke, og hold deg til det merket så mye du kan) 3. Vidvinkel linse 4. Rettnings bestemt mikrofon 5. Pinnacle studio 9 (grabber, redigerer og brenner) 6. Harddisk plass (min 100 GB) AKIRA Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Husk også på å kjøpe et ekstra batteri med litt mer kapasitet enn batteriet som følger med. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 En skikkelig bæreveske kan være gull verdt. Lowe Pro anbefales. Lenke til kommentar
coban Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 følgende trengs på 750i: bæreveske (lowe pro, case logic) dv kassetter (5pack tdk) rensekassett (same shit) stativ (velbon cx668) typ forsikring (innbo eller egen- lefdal forsikring) dv kabel (belkin etc.) pinnacle 9 vidvinkel er inkludert i 750i med god grunn! Lenke til kommentar
Tusenkunstner Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Finnes det uoriginale batteri å få kjøpt til f.eks. Sony kamerar? Og i tilfelle hvor? Lenke til kommentar
Tusenkunstner Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 *bump* Vidvinkellinse? Hva passer til DCR-PC350? Hva ligger de på ca. pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå