citric708 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hei, har akkurat kjøpt et Smc gigabit nettverkskort men får ikke innstallert d.. har brukt cden som følger med men ingen ting fungerer.. hva skal jeg gjøre Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har du prøvd å laste ned nye drivere a? Mulig det kan hjelpe...Hvis ikke må du jo ta kontakt der du kjøpte det, og "klage" til de. Lenke til kommentar
citric708 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 har prøvd d ja.. men d fungerer ikke... Lenke til kommentar
citric708 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 har også brukt den veiviseren til windows for å innstallere det men der står d : Det oppstod en feil under innstallasjonen av enheten Stilen for INF-filen er forskjellig fra forespørselen Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg hadde et liknende problem med innstalasjonen av et 100Mbps kort. Det som var problemet var et slottet jeg satta nettverkskortet ned i. Det var nemlig ødelagt. Har du prøvd andre slots? Lenke til kommentar
citric708 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 har prøvd 2 andre men virker fortsatt ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå