Semal Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hei. Jeg kommer ikke på internett med min SE K700i. Jeg har NetCom. Har har aldrig hatt noe problem med det før. Plutselig i dag kom jeg bare ikke inn. Når jeg kobler opp får jeg beskeden: "Tilkoblingen er brudt" Noen som vet hva som er feil? På forhånd takk Jakob Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 har du abb.?? eller kontantkort? Lenke til kommentar
Semal Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 har du abb.?? eller kontantkort? Jeg har YoungTalk. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 har du abb.?? eller kontantkort? Jeg har YoungTalk. tror ikke du har wap støtte da... tror det bare er talk, active talk osv. Lenke til kommentar
Semal Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Jeg var jo på wap'en senest i går jo. ? Rart. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg var jo på wap'en senest i går jo. ?Rart. da er jeg ikke helt sikker, men du kan gå på netcom.no og sette opp wap via internett da... med den veiviseren... Lenke til kommentar
qystein Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Du har wap-tilgang på youngtalk. Ring 05005, så setter de det igang for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå