XaroN_ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Hei, jeg kjørte et program som skulle gjøre nettverket "sikkert" men ca en uke etter begynte jeg å merke problemer.. Jeg husker ikke hvilket program det var. Jeg har hatt problemer med nettverk.. folk kan ikke gå inn på meg, og det henger seg hvis jeg trykker på View Workgroup Computers Jeg har også problemer med FTP, jeg har problemer med å connecte til ftp servere.. hvis jeg først har fått tilkobling, så blir det timeout hvis jeg prøver å kopiere noe over.. har prøvd med flere ftp servere. operativ systemet mitt er windows xp sp1 Endret 29. august 2004 av XaroN_ Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har du brannmur? Dersom du har det, så bør du prøve å deaktivere den. btw: Dette er vel feilpost? Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Nei jeg har ikke brannmur, og det har ikke noe med hardware å gjøre.. så jeg regner med at det er riktig postet siden det er windows. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Etter min mening passer det bedre under Internett & Nettverk, men men.... Har du i det heletatt un-installert programmet? Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Ja, det har du rett i.. passer bedre der gitt Var ikke sånn program man installerer.. du bare kjører en exe og trykker på proceed liksom. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Ja, det har du rett i.. passer bedre der gitt Var ikke sånn program man installerer.. du bare kjører en exe og trykker på proceed liksom. Ta en titt i nettverksinnstilingene dine. det kan hende at du kan forandre noe der. Ta å finn ut hvilken kommando du har kjørt, og søk på nettet om du finner noen løsning der. Det er mye info hos microsoft.com. De har en knowledge database som inneholder mye fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå