stutbokk Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hallo,,, jeg har greid å kutte opp en avi film i flere biter,, og lurer på om det finnes et program som kan smelte alle avi filene om til EN fil... jeg vet det finns program til det ,, men husker ikke navnet,,, vet du om et "lowtech" eller et helt vanlig prog som kan det så hadde det vært fint med svar til meg Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Mener at Virtual-dub skal greie dette. Med klipp ut og lim inn. Søk på google og se om du finner en nedlastbar versjon. Sveinl. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Se her --> Last ned Virtualdub Sveinl. Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Takk,,, jeg har drevet med mye ripping og encoding av filmer,, men aldri brukt virtualdub.. men jeg har hørt om det Men takk for svaret,,, skal teste nå jeg Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 VirtualDub er et meget godt program, men er ikke spesielt egnet til å lappe sammen filer... da må du nemlig re-encode filene, å da tar det lang tid... Easy Video Joiner jør dette på få sekunder, uten å re-encode filene Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) VirtualDub er et meget godt program, men er ikke spesielt egnet til å lappe sammen filer... da må du nemlig re-encode filene, å da tar det lang tid... Easy Video Joiner jør dette på få sekunder, uten å re-encode filene Easy Video Joiner kan lastes ned ->Her Jeg fikk ikke joinet 2 avifiler (i Easy Video Joiner) på grunn av forskjellig kvalitet, men du kan jo prøve den ut. Eventuelt må du re-encode filene i virtualdub før du setter dem sammen i Easy Video Joiner. Edit: Tror du misforsto litt så jeg omformulerte posten Sveinl. Endret 29. august 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 ja,, det var det jeg tenkte meg at virtual dub ville gjøre,,,, for det er jo et decodings prog,, jeg har brukt Vidomi og andre decodings program,, og jeg ville som du skrev,,ha et prog som jeg ikke trengte å re,encode filmen,, men skal teste det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå