Syntech Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Vell? Er det noe å satse på hvis man er ute etter ett lite søtt kabinett? Jeg tenkte på denne med temperaturmåler i front.. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NE2000B følger jo med 2 stk 80mm vifter og greier og greier... Lenke til kommentar
intelfanatic Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Dem ser jo tøffe ut da... temperatur måler og alt! :wink: Men ingenting blir så fint som dem man lager selv! Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Så mye fancy shitt for så lirte pneger lukter bare en ting?? BAD KVALITET!!!! Lenke til kommentar
house Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: On 2002-05-05 13:01, Athlon Power skrev:Så mye fancy shitt for så lirte pneger lukter bare en ting??BAD KVALITET!!!! samma det, så lenge det er phett vel... Lenke til kommentar
Syntech Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Så der mener alle at det er "shitt"? Vet dere om noen review av det? Lenke til kommentar
Syntech Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Den koster jo MER enn ett chieftech miditower! Er chieftech drit da? nei :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: On 2002-05-05 12:46, Syntech skrev:Vell? Er det noe å satse på hvis man er ute etter ett lite søtt kabinett? Jeg tenkte på denne med temperaturmåler i front..http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NE2000Bfølger jo med 2 stk 80mm vifter og greier og greier... uff, ikke noe kvalitet det der og som Xell sa på #hw.no @ undernet: Quote: [01:21] <Draco> http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=TOP791[01:21] <Xell> hehe...s er ut som er veldig høyt micro-annlegg jeg velger å tro at "micro-anlegg" ikke var noe positivt ord [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-05-05 13:42 ] Lenke til kommentar
Syntech Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Har ombestemt meg.. takk for hjelpen :razz: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 sjekk overklokking.no, test av 'design-kabinett' i dag. vistnok veldig bra. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Jeg kaster meg på bølgen og sier at denne posten passer best under Case mods på overklokking.no Begrunnelsen er at det står: For deg som er ute etter alt annet enn kjedelige, grå kabinetter. Og det er vel nettopp denne tråden handler om... selv om den i seg selv ikke har så veldig mye med case mods å gjøre :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Quote: On 2002-05-06 23:14, unwill skrev:Jeg kaster meg på bølgen og sier at denne posten passer best under Case mods på overklokking.noBegrunnelsen er at det står:For deg som er ute etter alt annet enn kjedelige, grå kabinetter.Og det er vel nettopp denne tråden handler om... selv om den i seg selv ikke har så veldig mye med case mods å gjøre :smile: uenig her. Valg av kabinett slik som dette har ikke noe med overklokking eller casemodding å gjøre. Dersom man ser hva case mods kategorien inneholder så passer den heller ikke inn. Beskrivelsen av kategorien passer riktignok bra, men det er grunnet dårlig forumerling av beskrivelsen. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 hehe, jaja, jeg er egentlig enig med deg, men det var egentlig et forsøk på parodi hvis du forstår hva jeg mener... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå