Sjøbanan Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hei.. Jeg lurer på om sp2 vil ta efekt i spillene min, gi meg mer bugs osv. og ikke minst slutte og svare Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hørte det var sånn ca 180 spill og programer som ikke er helt stabile med SP2. tror det skal stå et eller annet sted på www.Hw.no men jeg vett ikke mer en det. håper det var til noe hjelp Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 listen som Marcelo snakker om finner du her: http://support.microsoft.com/default.aspx?...ct=windowsxpsp2 det er ikkje mange spel på lista (kun 1 som eg tenkte over, såg bare raskt over) så du kan nok trykt legge inn sp2 uten å frykte at spel slutter å virke. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Har ikke hatt noen problemer med mine spill. Brannmuren i SP2 spør jo automatisk om jeg skal la brannmuren åpne for programmet ved behov eller ikke. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Går det an å 'disable' denne firewall'en i SP2? Har jo fw fra før, og trenger ikke en til.... mvh Pantera Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ja, det er fullt mulig å disable den Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ja, det er fullt mulig å disable den Ja, da er det vel bare å installere da.... mvh Pantera Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Denne saken er ganske latterlig, men hva kan man forvente av datapressen i agurktider? 99,9% av spillen som har "problemer" med SP2 gjelder konfigurering av firewall'en. Man kan selvsagt deaktivere denne og bruke en 3. parts firewall, men den må jo også konfigureres, så alt ialt er dette en ikkesak. Resterende 0,01% kommer det garantert patcher til som fixer problemet (ihverfall når det gjelder "nye" spill). Klart SP2 inneholder bugs (all software gjør det), men i dette tilfellet tetter den flere bugs enn det den introduserer. Lenke til kommentar
CyberCS Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Sånn skal det være :!: Endret 30. august 2004 av CyberCS Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 men ka med at Stylexp ikke kommer te å funke?? noen som vett hvordan jeg retter dennen feilen? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 men ka med at Stylexp ikke kommer te å funke?? noen som vett hvordan jeg retter dennen feilen? Style XP har allt lagt ut ny oppdatering , http://www.tgtsoft.com/downloads Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå