eckmann Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hei, Er det ikke parental control program det heter, slike hvor man sperrer tilgangen til visse nettsider? Jeg skulle gjerne hatt navnet på et slikt program for Mac, hvor man f.eks. stiller inn at vg.no skal være sperret. (Ikke at jeg skal sperre vg.no, det var abre et eksempel). På forhånd takk! Mvh. Ecks Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 http://www.macosarchives.com/parental_control.html Kanskje? Gratis demo i hvert fall så kan du jo se om det gjør nytten... Lenke til kommentar
KennyBoy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Er du .Mac bruker ligger Norton sin gratis der. Jeg hentet det, men har ikke brukt det, så jeg vet ikke om det er fullversjon eller ei. Et alternativ er Kids Browser (finner du på downloads på apple.com) Kids Browser blokkerer muligheten til å gå inn i andre programmer, Eple+Tab funksjonen go mye annet (valgfritt) Et gratis alternativ som krever konfigurering er Privoxy. Den stopper reklame og mye rart, men tror også du kan blokkere spesifike URL'er. (Da må du sikkert skrive inn alle adr. som ikke skal være tilgjengelig... pes pes) Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Er du .Mac bruker ligger Norton sin gratis der. Jeg hentet det, men har ikke brukt det, så jeg vet ikke om det er fullversjon eller ei. Et alternativ er Kids Browser (finner du på downloads på apple.com) Kids Browser blokkerer muligheten til å gå inn i andre programmer, Eple+Tab funksjonen go mye annet (valgfritt) Et gratis alternativ som krever konfigurering er Privoxy. Den stopper reklame og mye rart, men tror også du kan blokkere spesifike URL'er. (Da må du sikkert skrive inn alle adr. som ikke skal være tilgjengelig... pes pes) Ja, jeg er .Mac bruker, så kan jo prøve den også... Men Kids Browser hørts OK ut det... Er ikke så forferdelig mange sider som skal sperres.. Bare en 10-15 stk... Lenke til kommentar
KennyBoy Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ja, jeg er .Mac bruker, så kan jo prøve den også... Men Kids Browser hørts OK ut det... Er ikke så forferdelig mange sider som skal sperres.. Bare en 10-15 stk... amac.no? ;-) Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 amac.no? ;-) Hvis du ikek tullet med den forrige posten, så sjekk ut www.apple.no. Kjekk tjeneste Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Tror parental control blir integrert i OSX Tiger som kommer i første halvdel av 2005. Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Tror parental control blir integrert i OSX Tiger som kommer i første halvdel av 2005. Da er det kanskje like greit å vente til da... Er jo ikke så lege til uansett... Et halvt år går raskt det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå