Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg skal installere Win 98 SE på en PC her på grunn av at den skal selges, og vil da formatere hele hardisken Jeg har orginal CD`n og Win98 SE oppstartdisketten, men har mista serial. Finnes det en måte å finne igjenn den på? Vil Microsoft sende en ny en hvis jeg sender en e-mail? Trur det her er innenfor retningslinjenne, men kan ta en edit hvis en moderator vil det: Siden jeg har orginal CD, er det da mulig å finne en serial på nettet siden 98 SE ikke blir aktivert serinere? Eller kan det bli trøbbel da? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Vil Microsoft sende en ny en hvis jeg sender en e-mail? Ja, skulle tro det. Du får kanske "litt" problemer med å bevise at du faktisk har kjøpt det, men bare vær bestemt! Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) du kan jo kanskje gi de en av de nummerne på cd`en kanskje de gir deg en då EDIT: vett ikke om det går, det er bare et forslag. Endret 29. august 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 burde gå med ett av numrene på cd'en ja =) lykke til Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvis du har win98 installert på en annen pc vil du kunne få vite hvilket serial du har i registeret. Serial til win98 cd'en din vil stå på den pc'en som ble levert sammen med os'et eller den står på håndboka til win98 cd'en. Det hender oxo at serial nummeret står på cd-coveret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 jeg formaterte føre jeg skjekka at jeg hadde den, men jeg fant den igjenn i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå