K.. Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hei! Når jeg prøver å installere ServicePack 1 til Winxp Pro, får jeg denne feilmeldingen Jeg har prøvd å starte i sikkerhetsmodus, men går ikke da heller! Noen som vet hva som kan være problemet? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hei! Når jeg prøver å installere ServicePack 1 til Winxp Pro, får jeg denne feilmeldingen Jeg har prøvd å starte i sikkerhetsmodus, men går ikke da heller! Noen som vet hva som kan være problemet? På forhånd takk! prøv å søke etter løsningen på google og dette forumet først. mye nyttig der. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 hm... Finner ikke så mye egentlig Vet ikke om det er jeg som er dårlig å søke, men, er det noen som kan gi meg en pekepinn i riktig retning her? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hm... Finner ikke så mye egentlig Vet ikke om det er jeg som er dårlig å søke, men, er det noen som kan gi meg en pekepinn i riktig retning her? Jeg skrev "close atapi.sys". i google http://www.techwarelabs.com/community/viewtopic.php?p=47973 Du har forhåpentligvis Deamon tools installert. avinstaller denne og problemet er løst håper jeg. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 off.. Det er nå man føler seg dum Søkte etter "ServicePack installproblems" osv osv... Ja ja.. Tusen takk for hjelpa! Sletter daemontools as I write! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå