Ancistrus84 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg har laget websider i mange år, men har aldri spurt andre hva de mener om siden min, tenker bare "den duger for meg, da får den duge for andre". Nå ønsker jeg derimot litt respons. Det er ikke noe revolusjonerende design... men nå får dere vurdere istede: www.wikdahl.net All respons mottas med takk. Lenke til kommentar
Daffadu Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg er ingen ekspert, men den ytterste borderen var kanskje en px for bred? Sikkert tøft med et sånn cursor, men jeg ville ikke hatt den på sida mi. Ellers var menyen din genial, likte fargekomboen grå - lyseblå Er det bare min 0.5mbit linje eller tok det uvanlig lang tid å laste den sia? Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Det er nok linjen ja, den er bare en telenor adsl linje 768/128kb... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 - Headern var ikke rare greiene. Ingen tittel, bare et svakt closeup-bilde av ettellerannet hardware - Likte ikke menyen.. Fikk litt sånn "free-menu-templates"-følelse - Javascript-mouseover - Liker IKKE at musepekeren blir sånn spørsmålstegn-greie når jeg peker på menyen. Hvorfor spørsmålstegn egentlig? - Rotete forside. Ser ut som teksten er spredd tilfeldig utover - vanskelig å forklare, men du ser det kanskje selv - Litt rotete kode + Ingen tables + Valid HTML + Valid CSS Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Likte heller ikke det spørsmåls teget på linkene Lenke til kommentar
N* Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 jeg likte spørsmålstegnene på menyen! men ikke på resten. jeg likte menyen og egentlig. den pila som er på venstre siden har ikke lik bakgrunn som resten. kansje litt kjedelig header. mouseover på "HTML 4.01 CSS2" ? Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Ser det er delte meninger om mus-pekeren som endres, og headeren er igrunn ikke helt ferdig, sant å si så er jeg ikke spesielt god med bildebehandling Jeg var litt spent på hvordan java-script mouseover greiene skulle bli mottatt. Jeg personlig liker ikke sider som krever at du har Java-script påslått for å fungere, men etter hva jeg har testet fungerer menyen like bra uten java-script påslått i browseren. Hele siden er dynamisk slik at jeg bruker PHP på alt, mod_rewrite bruker jeg for å forenkle URL'ene en smule og for å gjøre de søkemotorvennlige. Sidene lager jeg i "pico" og til bildebehandling bruker jeg "GIMP". Den pilen som har feil farge tror jeg kommer av IE's fantastiske støtte for alpha-blending på PNG bilder... *må fikses* Har fått noen fine pekepinner på hva jeg skal gjøre til neste vesjon (v3) av siden. Endret 29. august 2004 av neonX Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Siden din var meeeeeget treg og laste.. men eller smooth design, og fjern alt som musepeker dilldall, jeg har musepekeren min som jeg vil ha den, ellers takk.. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 javascript er jo kjempenasty imho og jeg syns det hadde vært bedre om du hadde et par margin's her og der, unødvendige <br /> er det der også, ellers er den vel ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå