Ripz911 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg har hatt fedora core2 installert i noen dager og tenker å prøve noe annet i stedet for gnome! Så fikk jeg hørt om fluxbox og installerte det. MEN, jeg orker ikke bare en sånn stygg hvit bakrund så jeg hadde tenkt og laste inn en theme eller en style da. Jeg lastet ned en bz2 fil som jeg pakket ut i /usr/share/fluxbox/styles/ Det funka tydeligvis ikke, pga det lå ikke noe theme, style i fluxbox meny saken Hvordan skal jeg få loada en style som funker osv.osv.osv.? Takk! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvis du er lei av gnome, hvorfor ikke prøve kde da? Jeg liker personlig kde ganske mye bedre enn gnome. Uansett, tråden er ganske feilpostet da det finnes et eget forum for linux/unix. Flyttes Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Her er en grei FAQ om Fluxbox: http://aslan.no-ip.com/~iphitus/misc/fluxboxFAQ.html Lenke til kommentar
ratix Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hvis du er lei av gnome, hvorfor ikke prøve kde da? fordi KDE er forferdelig Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Du stavet "fortreffelig" feil, hehe, artig skrivefeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå