Gå til innhold

Nytt headset. Max 500kr.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye bør man gi for et headset med surround lyd da. Kan strekke meg litt lenger angående penger, men bare litt. Fant noen.

Den er jo enda billigere enn den du så på. Den har ikke fått mye kritikker. Hvis du vil ha skikkelig god info, snakk med JensL, han ser ut som han kan en del :thumbup:

Hehe...takk for hyggelige ord, da. :p

Man har jo vært borti en god del hodetelefoner de siste årene, det har blitt en liten hobby, faktisk.

 

Men jeg vet ikke om jeg kan være til noen hjelp her. Jeg har enda ikke hørt noen "surround" hodetelefoner, men har veldig lite tro på hele konseptet. Jeg er rimelig sikker på at en 2-kanals hodetelefon i samme prisklasse, fra en anerkjent produsent, er bedre på så godt som alle områder.

 

Men, som sagt, jeg har ikke hørt noen av disse surround-sakene enda, så jeg kan ikke bekrefte mistanken selv. Det jeg har lest av andre som har brukt slikt og sammenliknet med gode, vanlige saker, har vært stort sett enstemmig negativt.

Lenke til kommentar

De er syykt gode... Spesielt til den prisen... Du syns kanskje ledningen er for kort, men det ordner du ved å ta en tur på Clas Ohlson og kjøpe en skjøtekabel han-hun (gjerne gullkontakter) + en sånn mikrofongreie som du f.eks. kan feste på skjermen, sånn stavgreie...

Var litt for seint ute med å forlenge ledningen på de jeg...

Den korte ledningen førte til at de røyk (drog litt mye i den ledningen ja..)

Så nå har jeg bare lyd i det ene øret :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...