geronimo_nn Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hei, lurte på hva slags mp3-sanger folk har som ringetone. Bør være sanger med "funky" start. Selv har jeg f.eks Kiss - I was made for lovin' you og KLF - 3am Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Boney M - Funky Town. Yello - The Race Michael Jackson - Billy Jean Knutsen & Ludvigsen - Eventyret Om En Melodi Aerosmith - Dude Looks Like A Lady Chris Rea - On The Beach Notorious B.I.G. - Hypnotize 2 Pac - How Do U Want It Jay Z - Big Pimpin' Xzibit - Multiply ft. Nate Dogg Endret 29. august 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Dj Peran - We Want To Be Free (Tatt opp bare refrenget og bruker dette som ringetone) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Henning Sommerro - Vårsøg En av verdens nydeligste sanger Lenke til kommentar
ratata Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 dj vadim - terrorist... må klyppast litt til tho Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Prodigy - Breathe Pantera - Domination Mozart - Requiem Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvilken mp3 jeg har som ringetone? Hehe... Dj Galaga - It's on you Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har opptak av bikkja som bjeffer som ringetone jeg =) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 jeg har "Hallo.. det ringer!!" som lyd på ringeklokken min jeg.. kan spille inn selv på den.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Syns det er flaut med musikk fra lommen når jeg er ute så bruker bare "et pip" egentlig. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Refrenget til "Flesh and blood" av Rage. "You! Give me flesh and blood! I wanna know the feeling in my veins!" Det er en av favorittsangene mine. Rett under "Death is on its way" og "Wake the nightmares" som også er av Rage, og "Last Caress" av Misfits. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ringetonen fra 1 Ubesvart Anrop bruker jeg! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Dire straits - cannibals -----II----- - money for nothing James brown - I feel good Austin powers theme Og den vellkjente "rosa panter" Lenke til kommentar
THacker Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 ZZ Top - Bad to the bone bruker også refrenget fra PPK - Ressurection Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hei, lurte på hva slags mp3-sanger folk har som ringetone. Bør være sanger med "funky" start. Hva kan passe bedre enn Mission Impossible? Klassisk utgave naturligvis, variantene fra filmene var heller variable. Når fløyten triller opp til Shifrins shuffle, er det klart at det er seriøs action på gang. Når sjefen/svigemor/skattevesent ringer kan dog Candyman2 være et bedre valg. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har den Kill Bill sangen jeg Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Har klippa litt på noe fete Daft Punk-låter som jeg bruker en gang i blant. Vanligvis bruker jeg en innspilling en kompis lagde. Han skriker "det ringer, det ringer, nå må du ta telefonen" osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå