Cucumber Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Nettopp kjøpt denne pcen hos datakjeden, men har et merkelig problem. Hver gang jeg skrur på/restarter maskina vil ikke musa røre på seg. Løsingen blir da å bruke å slå av og på maskina med knappen nede på pcen. Da funker det, men pcen har vel ikke så godt av dette, og det er sinnsykt irriterende. Noen som vet hav jeg kan gjøre? Kan det være noen drivere jeg mangler ? I så fall hvilke ? Takker Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 gå inn i enhetsbehandling og klikk på mus eller tastatur. Har du trødlås eller noe sånt? Er alle kablene plasert riktig og har du batterier hvis du må ha det? Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Ikke trådløst nei. Og hvor ligger enhetsbehandling? Endret 29. august 2004 av Cucumber Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 kontroll panel-> system-> maskinvare eller noe sånt -> så skal det stå på en knapp der. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 er musa og tastaturet usb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå