kongkickan Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg får stadig opp en melding når jeg skal inn på internett om at filen v0.15.dat prøver å koble seg opp til internett. Jeg tror denne filen er skummel og medfører at pc`n jobber saktere. Er dette en skummel fil? Jeg har prøvd å fjerne den med adaware, spyboot serch & destroy og swat it, men ingen av disse programmene klarer å fjerne den. Derfor lurer jeg på om noen har hatt det samme problemet, om de har klart å bli kvitt filen og hvordan? Jeg ønsker ikke generell tilbakemedling om hvor jeg finner denne type software eller hvor jeg skal søke om informasjon. Jeg ønsker konkret tilbakemelding om hvordan en kan fjerne denne filen......takk Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 http://www.google.com/search?sourceid=navc...q=v0%2E15%2Edat Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvis du ikke vet svaret kan du la være å poste. Han vet utmerket godt adressen til google. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvis du ikke vet svaret kan du la være å poste. Han vet utmerket godt adressen til google. Hvorfor skrive ørten linker her, når de finnes på google? Sjekk linken før du buser ut med sånne dumme kommentarer. Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Synes så tydelig han skrev: "Jeg ønsker ikke generell tilbakemedling om hvor jeg finner denne type software eller hvor jeg skal søke om informasjon. Jeg ønsker konkret tilbakemelding om hvordan en kan fjerne denne filen" Han har allerede søkt på google og prøvd de løsningene som var foreslått der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå