Cera Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hva anbefales her?? Prisen er jo så og si den samme. Skal brukes til en bærbar pc i all hovedsak, musikk, film og litt spill.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har flere ganger hørt at porta pro egner seg utmerket til bærbare musikkspillere, f.eks en mp3 spiller når du reiser, tar en joggetur osv, mens hvis du sitter stille mens du bruker høretelefonene, er ur 40 å anbefale, p.g.a bedre lydisolasjon etc. Har ur40 selv, bruker dem til pc bruk, musikk, film og spill. kjøp ur 40 til bruken din du Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har selv ur-40 og kan ikke si at jeg er spessielt fornøyd med dem. Ville heller kjøpt et billig sennheiser par som feks hd497. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg har porta pro og er veldig fornøyd med de. Har brukt de MASSE, og de er suverene. Har imidlertid ikke brikt de til spilling, kun musikk. Men til det er de konge. Anbefales. Lenke til kommentar
klo Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har selv ur40, de er jo helt grei lyd, behagelige på hode, blir ikke for svett av de heller da de er luftige. Men kommer til å kjøpe noen i en høyere prisklasse om ikke for lenge for å få bedre lyd. Lenke til kommentar
SeT Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg har Porta Pro som jeg bruker til spilling, dvs når jeg spiller cs... Da synest jeg at de gir for mye bass... Får ikke stilt bassen mere ned. Men til musikk funker de veldig fint. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Har selv ur-40 og kan ikke si at jeg er spessielt fornøyd med dem. Ville heller kjøpt et billig sennheiser par som feks hd497. Hva er du ikke fornøyd med? Og hvorfor heller sennheiser? Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har selv ur-40 og kan ikke si at jeg er spessielt fornøyd med dem. Ville heller kjøpt et billig sennheiser par som feks hd497. Hva er du ikke fornøyd med? Og hvorfor heller sennheiser? Hvis du skal kjøpe UR40 så forleng den korte ledningen. den er ALtfor kort! Jeg røyk den etter noen måneders bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå