entonic Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) har kjøpt prix pc`pcen og nettop innstalert windows xp på ny og ville innstalere catalyst drivere men den sier bare at jeg må innstalere en standard vga driver først. hva er problemet. Endret 29. august 2004 av winxp Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Rart Win XP kommer jo med en standar vga driver... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hmmm. Har sliti med det samme problemet mange ganger. Ta og fjern Skjrmkortet under Enhetsbehandling, og restart. Når det da står: Funnet ny hardware: "Skermkortnavn, så legger du den til på nytt med windows standard drivere. Så restarter du, og prøver å instalere Catalyst driveren igjen. Hvis detet her igjen ikek fungerer, så er du nødt til å gjøre samme prosess igjen, men etter at du har fjernet kortet under enhetsbehandling, så kjører du en drvier cleaner. Jeg husker ikke hva programmet het, men søk på google etter DRiver cleianer. Så restarter du, instalerer windows standard drivere, og restarter, og instalerer Catalyst driverne. Dette har fungert for meg mange gagner, men ikke sist gang. Jeg hadde Omega drivere, men ville heller ha offisielle Catalyst drivere, ettersom jeg begynte med bios flashing istedet for Klokking fra OS. Sist gang nå fungerte ikke noen av de prosessene, så jeg tok en system restore, og gikk tilbake til der jeg hadde Catalyst driverne. Jeg venter nå på endel senere updates og nyere catalyst drivere før jeg skal prøve igjen. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 skjermkortet ligger ikke i enhets behandlinga Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har du sett igjennom alle kategoriene da? Det skal jo ligge der. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 ja!! vært inne på skjerm innstillinger og der sto det ingen ting Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Ikke skjerminstillinger. Høyreklikk på Min datamaskin > Egenskaper > Hardware > Enhetsbehandling. Der du har vært? For du kan ikek fikse den under Høyreklikking på skrivebord. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 har vært der Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Fikk samma problem jeg og da jeg skulle fjerne driveren til skjærmkoret mitt, måtte re-innstallere windowsen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Følger det ikke med en cd med skjermkortdriver til PCen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå