anon12234 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hei, skal kjøpe meg harrdisk på komplett. og da vill jeg gjerne ha ata-133. så da må det bli maxtor eller samsung, siden disse er de eneste som har det. jeg vill ha 160gigabyte på hdd'en også. hvislken burde jeg velge?: har hørt at maxtor bråker en del,,,stemmer dette?, hvilken ville dere ha valgt? Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Nå er forskjellen på ata-100 og ata-133 så og si ingenting. Vill vel gått fot sdamsung jeg. maxtor bråker vel en del mere. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Samsung-diskene er digg. Jeg har to. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) samsung it is du over: men når 133 er bedre en 100 og de koster det samme så går jeg heller for 133 bestillte samsung. Endret 29. august 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Hva er raskes? En Lada på autobahn eller en Jaguar på E18 ? (det er disken som er den begrensende faktoren, ikke ATA-grensesnittet) Samsung sine disker en noen av de tregeste for øyeblikket. (med mindre noe stort har skjedd de siste to mnd) Endret 29. august 2004 av Gunnar_ Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Pfft. Samsungene mine er raskere enn de andre diskene jeg har (Seagate 'Cuda IV, Maxtor D9 200GB). "With the SpinPoint P80, Samsung manages to close a competitive performance gap that in the past has been rather large. Decent performance combined with the firm's traditionally quiet and cool operation make the P80 a viable alternative to other "big name" drives as long as a user does not require the greater than 160 GB capacities that the competition provides." http://www.storagereview.com/articles/2004...2SP1614N_8.html "Performance wise the Samsung SP1604N is right on top there with the other leading brands. The Maxtor DiamondMax Plus 9 with its 8MB cache buffer seemed to pull ahead in all of the tests while the Seagate and Samsung drives didn't stay far behind. Our Western Digital drive however never really seemed to catch up to the other drives. http://www.explosivelabs.com/reviews/samsu...1604n/pg6.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå