Freeky2k Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 lønner det seg å klokke ett Asus GeForce FX 5700 128MB DDR DVI?? hvor masse er det mulig å lure ut av dette kortet?? Lenke til kommentar
pback Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 lønner det seg å klokke ett Asus GeForce FX 5700 128MB DDR DVI?? hvor masse er det mulig å lure ut av dette kortet?? Om det lønner seg er jo relativt. Men du kan nok få det til å yte bedre, og da lønner det seg jo litt, for da får du mer ut av det enn du betalte for. Så svaret mitt er: Det lønner seg. Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Du vill få bedre ytelse om du klokker - men også fare for artifacts om du klokker for mye. Hvor mye du kan klokke må du nok tetse deg til selv gå opp litt og litt og se på varme og etter actifacts Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 vet det er forskjellig hvor mye som går an å klokke på hvert kort, grunnet kjøling og slikt... men eg har en vifte i front som suger inn, en bak som blåser ut og så har eg en som blåser rett på skjermkortet... så hvor mye tror du det er mulig og klokke sånn ca.?? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 eh.. ehem...hva er artifacts?? Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 eh.. ehem...hva er artifacts?? Grafikkfeil, transistorene i brikkene på grafikkortet som gjør feil pga de kjøre for raskt eller blir for varme. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 lønner seg alltid å klokke, ta en 3dmark test for hver 10 mhz Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Om det lønner seg? Tja, skal vi se.. ekstra ytelse, helt gratis... jo, jeg vil påstå at det lønner seg. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 artifackts- gir det varige mèn..?? eller forsvinner det viss du klokker det ned igjen?? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Artifacts forsvinner når du klokker ned igjen, med mindre du har hvert veldig uheldig og kortet har brent seg. Da kan du få artifacts som ikke går bort, eller bare at kortet ikke virker. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Det er jo egentli ikke noe vits i å klokke før du føler at det lagger... Men mindre du skal benche da seff Lenke til kommentar
tbend Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Artig å klokke!.... :!: Lenke til kommentar
Johannes_90 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) hah, jeg fikk litt i overkant av 18000 på 3dmark!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT KONGE PC JEG HAR! Edit x2: uten å klokke, har posta her om hvor mye jeg bør klokke så skriv der hvis du har noe hjelp å tilby!!! Endret 3. september 2004 av Johannes_90 Lenke til kommentar
Thel Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hah, jeg fikk litt i overkant av 18000 på 3dmark!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT KONGE PC JEG HAR! Edit x2: uten å klokke, har posta her om hvor mye jeg bør klokke så skriv der hvis du har noe hjelp å tilby!!! Skrytepost?? Dessuten er ikke 18k så mye i 3dmark01.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå