paropstad Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Må ha meg eit skikkelig spille headsett! Gjerne med mikrofon,men d er ikkje eit MUST....! helst under 1000......men kan nok gå opp til 1500!! Noen forslag? er Sennheiser best? Lenke til kommentar
JensL Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg likte Beyerdynamic DT234 svært godt. Jeg har selv DT231, som er identisk, bare uten mic. Mikrofonen virket meget kompetent også, men jeg testet ikke den så mye. Skal du ha et bedre headsett (m/mic), må du ganske mye opp i pris. Sennheiser HD555 er også meget bra til prisen (ca. 800,-), men mangler mic. Kanskje like greit å satse på en separat mic? Trenger du å blokkere ute lyder rundt deg, eller går det greit? Lenke til kommentar
paropstad Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 nei, trenger ikkje å blokker lyder.....!! Og har allrede ein seperat mic. så d skal gå bra! men d er jo greit når d er samla.... Lenke til kommentar
paropstad Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Men som Sagt så er d viktigst eit headsett med BRA SPILLE lyd!!! til cs og etc.!! Og d bør jo ikkje føles som du sitter og presser ein murstein mot ørene når du spiller....komfort er også viktig! Lenke til kommentar
JensL Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Ok. Hvis du ikke liker DT234, er det like greit å se på ting uten mikrofon. Vil du virkelig kline til, er Sennheiser HD595 (ca. 1.500,-) knallbra greier. Ta også en titt på Beyerdynamic DTX900 (ca. 1.200,-). Jeg likte denne veldig godt, og mener den passer meget bra til spilling. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Men som Sagt så er d viktigst eit headsett med BRA SPILLE lyd!!! til cs og etc.!! Og d bør jo ikkje føles som du sitter og presser ein murstein mot ørene når du spiller....komfort er også viktig! Jepp, helt enig. Komfort er meget viktig. De sakene jeg har nevnt, har jeg selv brukt i ganske mange timer uten å nevneverdig sliten. Sennheiser HD555 og HD595 har kanskje en liten fordel siden putene er såpass store at de ligger rundt ørene. Men selv om putene til DT234 og DTX900 ligger mot ørene, er de såpass myke og behagelige at jeg har vanskelig å tro at det blir noe problem. Klart, noen har jo litt mer følsom ørebrusk enn andre. Kan være greit å vite. Alle jeg har nevnt foreløpig, synes jeg passer meget godt til spilling, det er ikke akkurat en ulempe at de er suverene til musikk også... Lenke til kommentar
paropstad Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 takk skal du ha JensL..........må bare tenke litt nå......men tror d blir sennheiser! takk igjen!!! Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Vis det er cs det er snakk om så har jeg såtte å sett på noen cpl filmer, der ser jeg mange teams sitter men sennheiser pc155usb (gaming headset). Vuderer å kjøpe meg dette, har sett noen på lan som har det headsetet også, hodeputene er ikke så små som di ser ut til... Sennheiser pc155USB The ultimate gaming headset. Sennheisers PC 155 USB har store og komfortable hodeputer som stenger forstyrrende lyder ute. I likhet med PC 135 USB headset skaper den en tredimensjonal lydverden som gir gameren mulighet for raskt og nøyaktig kunne identifisere hvor med- og motspillere er. Lyden kommer fra venstre, høyre, forfra, bakfra, ovenfra og nedenfra Endret 31. august 2004 av WipeOut- Lenke til kommentar
JensL Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Vis det er cs det er snakk om så har jeg såtte å sett på noen cpl filmer, der ser jeg mange teams sitter men sennheiser pc155usb (gaming headset). Vuderer å kjøpe meg dette, har sett noen på lan som har det headsetet også, hodeputene er ikke så små som di ser ut til... Merk at denne utgaven inkluderer et USB-lydkort, og har man et bra lydkort fra før, er det neppe vits å gå for PC155USB. Ta heller PC155, som vel er 1.000,- billigere. Eller enda bedre...gå for Sennheiser HD555 + ekstern mikrofon og få noe som er mye bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå