DementedAlbino Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Vil gjerne legge til noen nye ringeltoner med så bra lyd som mulig, så lurer derfor på hva som vil være det beste alternative som denne tlf støtter? Er der en bra måte å gjøre om fra mp3 til mid? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Ingen som kan si meg hvilke format ringetonene på denne mobilen må være? Virker det med mp3, mid, mmf eller wav? Noen som vet om en bra mmf spiller så jeg kan høre ringetonene jeg har på pcen før de eventuelt overføres til mobilen. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Tror det er kun MIDI Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Takker for svar. Vet du om en bra måte å gjøre om fra mp3 til midi? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Takker for svar. Vet du om en bra måte å gjøre om fra mp3 til midi? Det vil ikke fungere helt, mens MP3 er det vi kaller for "ekte" tale og musikk er MIDI på en måte er vanlig "keyboard" musikk. Når det gjelder telefonen din så "støtter" den AMR (nesten hvertfall), AMR er det nærmeste vi kommer MP3 kvalitet uten å gå drastisk opp i filstørrelse, problemet er at du dessverre ikke kan bruke AMR filene som ringemelodier. Så lenge du har T630 må du nok forholde deg til polytoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå