MaxCPU Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvilket program er å anbefale til backup av DVD-filmer? Jeg har hittil bare brukt DVD Shrink, men dette kan jo også brukes i kombinasjon med DVD Decrypter. Vil sistnevnte gi et bedre resultat? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 bruker begge deler, jeg Er alltid fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Hva er egentlig forskjellen? Blir jo litt mer tungvint, men dette er jo også noe som blir anbefalt ved problemer.. Skjønner liksom ikke helt! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Hva er egentlig forskjellen? Blir jo litt mer tungvint, men dette er jo også noe som blir anbefalt ved problemer.. Skjønner liksom ikke helt! Vet ikke.. Har alltid brukt de to, siden jeg lærte meg å rippe dvd'er. Edit: leif.. Endret 29. august 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Eneste gangen jeg bruker decrypter er nå shrink ikke vil ta DVDen. Ser ut for at decrypter takler flere kopisperrer. (Og vi snakker selvfølgelig backup) Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Ja, jeg gjør iallefall det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå