monnee Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Var akkurat på msi sin hjemmeside nå, for å sjekke om dette var et kjent problem med cd`ene derifra...(har et msi x800pro selv). Der leste jeg at serial-nummeret (på noen av cd`ene) var å finne på selve cd`en. Helt ytterst i kanten! Kan ikke vente med å få sjekket dette når jeg kommer hjem!! Noen andre som gidder sjekke imens?? mvh Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Når jeg fikk WinDVD osv. med mitt ASUS hovedkort måtte jeg skrive inn keyen. Dette gjaldt dog kun hvis jeg explora cdenog trykka på en av de tre innstallasjonsfilene (det var 3 programmer på cden) Så jeg måtte "bruke" autorun hvis jeg skulla innstalere de, for da slapp jeg å skrive inn cd keyen :/ Tviler på det gjelder i dette tilfellet da Edit: LEIF Endret 30. august 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Nå er kortet hentet og montert, og jeg fikk key til Cyberlink, den sto på plata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå