Gå til innhold

Bundelen Til X800xt

Stig 123

Anbefalte innlegg

Hei jeg motok mitt powercoler X800xt fra netshop på lørdag.

Spørsmålet mitt er følgene fikk med Cyberlink DVD Solution i bundelen med kortet når jeg skal instalere det så må jeg skrive en produkt key problemet er at jeg finner ingen prodykt key står ingen plass! Så jeg lurer på er det noen andre som har samme problemet eller? Sko gjerne funne ut av det!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette spørsmålet har egentlig ikke med du spør om å gjøre da, men du skjønner jeg også har bestilt powercolor fra netshop. så jeg lurte på om du synes det er bra og om kjøleblokka er over gddr3 rambrikkene på skjermkortet???

PLZ svar da:D

Endret av clue
Lenke til kommentar

Hmm, har samme "problemet" selv. Kjøpte msi sitt x800pro-kort, og fikk med en KJEMPE-bundle (14 cder!!). Skulle legge pc-cilin trend-virus kontroll, men måtte legge inn en registrerings-key, som jeg ikke kunne finne noe sted! (mulig jeg er litt svaksynt, men...) Hvis noen vet om denne skulle ha vært med, hadde det vært fint om de kunne dele det med meg! :yes:

mvh.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

netshop er en bunch flinke folk, så de ordner nok opp i denne biffen og tar nok det til etterretning om flere opplever det samme.

Lenke til kommentar

Jeg har ringt netshop i dag ang. keys til cd ene bundelen til kortet! CS(counterstrike) får du keyen når du legger inn spillet når du registrerer deg.på mail. Hitman slipper du kode!(key) Så då er det bare Cyberlink DVD Solution som mangler key! Står ikke på etiketten eller noen plass. Skal singe Netshop i morgen ang. den! Ellers veldig bra bag kortet kom i masse lommer og tøff og se på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...