PapaDon Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 lurer på om noen har en formening om det spillet med den beste AI'en. Tenker nå spesielt på skytespill og lignende. Er så lei av fiender som løper hodestups inn i et kuleregn. Kunstig inteligens betyr egtntlig mer for meg en grafikken. Noen kommende spill som fokuserer mye på dette??? Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 ikke at det e det beste, men halo har ganske bra AI syntes nå æ. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Fable ! If your not talking about FPS games though Lenke til kommentar
[PsyFly] Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 hørt at Ninja Gaiden har hefti AI Lenke til kommentar
Laman Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 kansje Rainbow Six :!: De folka du har med deg på laget surrer rundt som noen envingede fluer. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 ' date='30/08/2004 : 02:32'] hørt at Ninja Gaiden har hefti AI Den er rå Gutta er helt ville, om det er bra AI , eller jeg som suger vites dog ikke Lenke til kommentar
[PsyFly] Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 rått, rått!!! skal kjøpe Ninja Gaiden imårra!! har du lasta ned expansion ? (i så fall, var den bra?) Lenke til kommentar
[PsyFly] Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 lurer på om noen har en formening om det spillet med den beste AI'en. Tenker nå spesielt på skytespill og lignende. Er så lei av fiender som løper hodestups inn i et kuleregn. Kunstig inteligens betyr egtntlig mer for meg en grafikken. Noen kommende spill som fokuserer mye på dette??? trur det kommer til å bli sinnsyk AI på S.T.A.L.K.E.R: Shadows of Chernobyl... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Det nye Riddick spillet er ganske bra AI på. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Det nye Riddick spillet er ganske bra AI på. Tja.... DET vet jeg nå ikke da!!! Personlig syntes jeg ikke mye om den. Var litt for koda! Spillet var/er dødskult det asså, men god AI?!?!!?!? Næh!! Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 kansje Rainbow Six :!: De folka du har med deg på laget surrer rundt som noen envingede fluer. jeg surrer mer en dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå