Gå til innhold

Noe rart med min nye harddisk

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en ny seagate 200gb. jeg stresset veldig mye med å finne harddisken. maskinen fant den ikke i det hele tatt og jeg stresset og stresset men til slutt fikk jeg det til. men når jeg ser på ka pc`en kjenner den igjen som så er ST og nummerere etter det. tingen er at etter pc`en kjennet den igjen så har jeg hatt en god del feil med windows, og forskjellige programer som som med det som står på topicen "Windows XP SP2. neon som vett noe om dette her med harddisken ka de kan ver liksom??

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å skrive bokmål så blir det lettere å forstå deg.

At programmer ikke starter tviler jeg har noe med disken din å gjøre. Siden du har problemer med å "finne" disken din kan det hende at BIOSen din er gammel og ikke har full støttet for store disker. Prøv å oppdatere BIOS om du har et gammelt hovedkort (dersom det er disk-kontrolleren på hovedkortet du bruker).

Lenke til kommentar

Seagate-disker dukker opp som STetellerannet, det er riktig det. Jeg tviler litt på at det er disken som lager trøbbel med programmene dine, men det høres rart ut at du skulle ha vanskeligheter med å få den opp og kjøre på et såpass nytt hovedkort.

Hvis du spesifiserer nøyaktig hva slags problemer du har, så kanskje du får litt flere matnyttige tips. Har du installert XP2 nylig, er sannsynligheten stor for at det er den som gnøkker det til for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...