Gå til innhold

ny ram, 2x512Mb, Anbefalinger ?

Diablito2k

Anbefalte innlegg

hey, skal ha meg ny ram, så lurte jeg på hva som er å anbefale til ca 1500-2000.-

jeg har et p4 system, men jeg er litt usikker på om jeg skal velge lavetimings / lav fsb eller høye timings / høy fsb.

de jeg tenker på er :

disse

eller burde jeg ha noen med høyere frekvens ??

noen anbefalinger ????

takker for all hjelp ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De rambrikkene der er helt "ok", men de klokker ikke så bra. Men de har jo tette timings hvis du kjører de @stock. Men skal du overklokke så må du nok ut med noe mere penger.. F.eks 2*512 Ocz 3500 E.B. ram fra netshop, men de koster mye.. 2795 elelr.no...

Lenke til kommentar

Øh, de har elendige timings og er ikke noe særlig bra. Verken til oc eller på stock speed. Har de brikkene du linka til over bare i 2x512 utgaven. Fine timings på stockspeed, men syns bare de klokker sånn passe.De pqi brikkene virker veldig gode til prisen, har aldri sett ram med så gode timings til så lav pris. Kjøpte nettop ocz til 700 kr mer med dårligere timings.

Endret av Onanias
Lenke til kommentar

hmm...

burde jeg bare beholde de jeg har da ??

jeg vil jo gjerne ha noe som gir BEDRE ytelse enn det jeg har nå.. (se spex)

og jeg vil ha det uten at det koster mange laken..

så da må jo spørsmålet bli, hva som gir best ytelse @ et p4 system.. dårlige timings og høy fsb, eller lave timings og lav fsb.. og etter det jeg kan skjønne så vil høy fsb være bedre, så da vil det jo ikke være vits å bytte..

noen meninger / flere anbefalinger ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...