Windoge Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Er Shellshock Nam '67 ferdig? Ser omtalene begynner å strømme inn. Leste nylig en omtale i Game Reactor, å i går kom denne: http://www.reviewgamer.com/?x=reviews&view=162 9.5 Gameplay Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 9.5 Gameplay NICE! Hva med den muligens klumsete kamera-vinkelen da? Jeg har en mistanke om at den er nogen lunde upassende i et slikt spill! Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Er Shellshock Nam '67 ferdig? Kommer i salg 3 september! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Er Shellshock Nam '67 ferdig? Kommer i salg 3 september! Har ikke sett at spillet er blitt erklært ferdig. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Bynner å bli litt "metta" på alle de krigs spillene nå for tida. Virker som om når en har gjort sukse med et krigs spill, skal alle andre ha en bit av kaka. Dette spillet kommer jeg ikke til å gidde å tenke på å kjøpe. Er så piss lei av alle disse krigs spillene, skulle heller ønske det kom et skikkelig FPS spill snart (les: Half life 2) Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Dagbladet var ikke like overbevist http://fredag.dagbladet.no/fredag/2004/08/27/406703.html Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 skulle heller ønske det kom et skikkelig FPS spill snart (les: Half life 2) *Host* Stalker *Host* Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Gleder meg til dette spillet. Litt varierende karakter rundt om kring ser jeg. Men jeg venter til omtalen kommer her på gamer.no. Stoler mer på den, og ellers hva gutta på forumet skriver. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 skulle heller ønske det kom et skikkelig FPS spill snart (les: Half life 2) *Host* Stalker *Host* *host*les "Half life2"*host* Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) skulle heller ønske det kom et skikkelig FPS spill snart (les: Half life 2) *Host* Stalker *Host* *host*les "Half life2"*host* *host*drit_i_det_da!*host* EDIT: Mente at dere skulle drite i å gå off topic, og ikke drite i HL2, som dere selvfølgelig må bestemme selv! Endret 30. august 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 begynner folk å bli sjuke eller noko sånt? det var så voldsomt med hosting. eg gjer som Shotgun og venter på omtalen her på gamer, og til folket på forumet har felt sin dom over spelet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 eg gjer som Shotgun og venter på omtalen her på gamer, og til folket på forumet har felt sin dom over spelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå