MaxCPU Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) For å slippe å scanne de orginale coverene hadde det vært greit å laste ned disse bra internett. Hvor gjør jeg dette? Har sett litt rundt på http://www.cdcovers.cc, men vet ikke helt om jeg likte siden så veldig godt. Også hørt om en gratisprogram herifra, er det snakk om CoverXP? Slipper jeg da å bruke internettsiden og kan forholde meg til programmet? På forhånd takk for tips! Edit: Link Endret 29. august 2004 av MaxCPU Lenke til kommentar
muffe Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Du har husket punktum i adressen? Altså www.cdcovers.cc, ikke wwwcdcovers.cc... Synes den siden var helt kurrant jeg.... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Da er vi nok ikke helt enige.. Prøvd å søke etter cover? Se selv hvordan det fungerer... Nok om det, har nå testet CoverXP-programmet som skuffet meg enda mer enn selve siden. Programmet virker å bare være tilpasset for CD-cover, og må stilles inn manuelt med størrelser for DVD-cover. Har også prøvd Nero Cover Designer, som heller ikke imponerer. Hvorfor får jeg ikke legge inn front og baksiden med "sidekant/rygg" som et bilde som kan skrives ut sammenhengende? Lenke til kommentar
slemslem Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Bruker et program som heter Cover Gold Pro, og det fungerer veldig bra, også sammen med cover lastet ned fra cdcovers.cc. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har lastet ned en del cover fra www.cdcovers.cc, men synes oppløsning og kvalitet er for dårlig. Scanner de nå selv, og skriver ut med virkelig mye bedre resultat. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Nå begynner vi å snakke her ja! Har nå lastet ned Cover Gold 1.7 som ser ut til å være det jeg var på jakt etter! Men det stopper ikke helt der... SE HER Hva i all verden er forskjellen på alle disse programmene? DVD Cover Searcher er jo grei, men de fire restrerende programmene ser jo ut til å gjør det samme hele gjengen?! Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Prøv denne da. Den fungerer helt fint, og jeg finner de fleste coverne jeg trenger.. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Da er vi nok ikke helt enige.. Prøvd å søke etter cover? Se selv hvordan det fungerer... Nok om det, har nå testet CoverXP-programmet som skuffet meg enda mer enn selve siden. Programmet virker å bare være tilpasset for CD-cover, og må stilles inn manuelt med størrelser for DVD-cover. Har også prøvd Nero Cover Designer, som heller ikke imponerer. Hvorfor får jeg ikke legge inn front og baksiden med "sidekant/rygg" som et bilde som kan skrives ut sammenhengende? jeg bruker CoverXP, og må ikke stille inn manuelt for DVD-cover, du går inn på "Cover Templates" og velger dvd.keepcase.single.file.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå