Gå til innhold

Cover-image til DVD

MaxCPU

Anbefalte innlegg

For å slippe å scanne de orginale coverene hadde det vært greit å laste ned disse bra internett.

Hvor gjør jeg dette? Har sett litt rundt på http://www.cdcovers.cc, men vet ikke helt om jeg likte siden så veldig godt.

Også hørt om en gratisprogram herifra, er det snakk om CoverXP? Slipper jeg da å bruke internettsiden og kan forholde meg til programmet?

På forhånd takk for tips! :)

Edit: Link

Endret av MaxCPU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er vi nok ikke helt enige.. Prøvd å søke etter cover? Se selv hvordan det fungerer...

Nok om det, har nå testet CoverXP-programmet som skuffet meg enda mer enn selve siden. Programmet virker å bare være tilpasset for CD-cover, og må stilles inn manuelt med størrelser for DVD-cover.

Har også prøvd Nero Cover Designer, som heller ikke imponerer. Hvorfor får jeg ikke legge inn front og baksiden med "sidekant/rygg" som et bilde som kan skrives ut sammenhengende?

Lenke til kommentar

Nå begynner vi å snakke her ja! Har nå lastet ned Cover Gold 1.7 som ser ut til å være det jeg var på jakt etter!

Men det stopper ikke helt der...

SE HER

Hva i all verden er forskjellen på alle disse programmene? DVD Cover Searcher er jo grei, men de fire restrerende programmene ser jo ut til å gjør det samme hele gjengen?! :hmm:

Lenke til kommentar
Da er vi nok ikke helt enige.. Prøvd å søke etter cover? Se selv hvordan det fungerer...

Nok om det, har nå testet CoverXP-programmet som skuffet meg enda mer enn selve siden. Programmet virker å bare være tilpasset for CD-cover, og må stilles inn manuelt med størrelser for DVD-cover.

Har også prøvd Nero Cover Designer, som heller ikke imponerer. Hvorfor får jeg ikke legge inn front og baksiden med "sidekant/rygg" som et bilde som kan skrives ut sammenhengende?

jeg bruker CoverXP, og må ikke stille inn manuelt for DVD-cover, du går inn på

"Cover Templates" og velger dvd.keepcase.single.file..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...