haakka Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 jeg skulle ha meg en Thermaltake SPARK7+ Socket478 CPU Kjøler. da fant jeg denne på mpx, til 154. så sjekket jeg mamoz.no, der viften kostet 254. det er 100 kr i forskjell, så jeg sente dem en mail der jeg forklarte de problemet. da fikk jeg beskjed tilbake at de kjøper viften fra norek til 170,- +mvh. tror mpx kjøper den fra en anne levrandør. dagen etter at jeg fikk svar fra mamoz, så sjekket jeg nettbutikken deres på nytt, der jeg så at viften var satt opp fra 254, til 345. null konkuranseinstinkt eller hva? jeg blir bare litt provosert av deres aroganse. Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Så kjøp den kjøleren fra mpx da vel. Om Mamoz er dyrere så er det vel deres sak. Er mer enn godt kjent med at enkelte butikker selger enkelte lokkevarer billigere enn de får de inn. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Oppga de innkjøpsprisen? Idioter... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Oppga de innkjøpsprisen? Idioter... Latterlig å oppgi inn-prisen til kunder. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Dårlig gjort av mamoz! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Oppga de innkjøpsprisen? Idioter... På én vare... Og hva skjer da? Jo de går konkurs fordi noen smartinger plutselig oppdaget at butikken tjener penger på de varene de selger Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Oppga de innkjøpsprisen? Idioter... På én vare... Og hva skjer da? Jo de går konkurs fordi noen smartinger plutselig oppdaget at butikken tjener penger på de varene de selger Det er ikke det som er problemet. Man skal bare ikke oppgi innkjøpsprisene sine... Er policy i de fleste butikker.... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Dårlig av mamoz det der. Har ikke hatt så gode erfaringer med mamoz før, så det her får meg ikke akkurat lyst til og handle hos dem igjen. Lenke til kommentar
Buddy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 største idiotiet en liten butikk kan gjøre er å selge varer med tap , dersom de ikke er hyllevarmere. Ellers en komplett idiotisk tråd. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Fatter ikke hva du hisser deg opp for. Hvis alle skulle lagt inn et sint innlegg for hver 'idiotiske' prisforskjell de fant på webshopene...... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Her tror jeg trådstarter bør feie før egen dør før han kaller noen for en gjeng idioter. Slik jeg ser det er det trådstarter som fremstår som dum i denne tråden. Man selger så klart ikke en vare med tap. Enkelt og greit. -KJ Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Her tror jeg trådstarter bør feie før egen dør før han kaller noen for en gjeng idioter. Slik jeg ser det er det trådstarter som fremstår som dum i denne tråden. Man selger så klart ikke en vare med tap. Enkelt og greit. -KJ Punktum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå