Gå til innhold

Kan nokon anbefale ei mysql og mod rewrite bok?

Anbefalte innlegg

Eg har planlagt å kjøpe ei mysql bok som forklarer korleis du kan optimisere ein database, alle dei forskjellige funksjonene mysql har som du kan dra nytte av når du kjører ein query osv.

Eg er også på leit etter ei bok som forklarer alle funksjonene i mod rewrite, og som kansje også har nokre døme og.

På forhand takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har faktisk lest den artikkelen din tidligere, var den som fekk med til å ville lære meir om det :)

Artikkelen din er veldeg bra og eg lærte ein god del av å lese den. Trudde bare det var meir commandoer osv, eg får vel kansje printe ut manualen og lese på den vist det ikkje finnes bøker om emnet. (Pleier å lese ei stund når eg legger meg så det er derfor eg leiter etter bøker)

Lenke til kommentar
Eg har faktisk lest den artikkelen din tidligere, var den som fekk med til å ville lære meir om det :)

Artikkelen din er veldeg bra og eg lærte ein god del av å lese den. Trudde bare det var meir commandoer osv, eg får vel kansje printe ut manualen og lese på den vist det ikkje finnes bøker om emnet. (Pleier å lese ei stund når eg legger meg så det er derfor eg leiter etter bøker)

De kommandoene jeg dekker i artikkelen min er de eneste du trenger for å lage ganske avanserte rewrite-systemer. De funksjonene jeg ikke har skrevet noe om er stort sett bare debugfunksjoner som vanlige brukere ikke har noe særlig nytte av.

I manualen for mod_rewrite står det bare mer utfyllende om kommandoene og syntaksen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...