Terje82 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Fikk på fredag min DDR Booster i posten, hadde store forventninger til den. Hadde på forhånd sjekket at den skulle være kompatibel med mitt hovedkort. Mitt system består av: -Abit AI7 hovdkort -Twinmos/Winbond BH-5 brikker (2x512) -Prescott 2.8 -Antec TruePower 430 PSU Jeg satte i boosteren i en ledig slot (stod ikke noe om hvilken som måtte benyttes, eller ikke benyttes). Prøvde først å starte pc'n uklokket for å se at alt fungerte som det skulle. Det første som skjedde var at det tok veldig lang tid å laste OS. Prøvde deretter å kjøre samme hastighet som jeg kjørte på tidligere (230mhz 1:1 2-2-2-5) Det førte til at en eller annen systemfil ble skadet, dette endte med at jeg til slutt måtte reinstalere windows. Prøvde deretter og flytte den til en annen minne-slot, med samme resultat. Ettersom jeg kjører dual-channel hadde jeg bare slot 2 og 4 tilgjengelig. Har noen andre prøvd den på et AI7 kort?, eller har tips å komme med. Edit: kom på en ting til, i etterkant har også DVDrom'en nektet å åpne seg. Endret 29. august 2004 av Terje82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå