Zemeckis Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Trur jeg skal kjøpe meg en slik Aqua PS2 løpet av uka for rundt 1500kr hos Spaceworld. Kunnet hatt en i dag, men dumme meg glemte jo selvfølgelig minibank kortet. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Trur jeg skal kjøpe meg en slik Aqua PS2 løpet av uka for rundt 1500kr hos Spaceworld. Kunnet hatt en i dag, men dumme meg glemte jo selvfølgelig minibank kortet. ja, lykke til neste gang... Jeg tror jeg skal kjøpe meg en slik bare for den stille vifta.. Den derre hersens vifta på min gamle støyer jo mer enn pc'en min gjør. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Den derre hersens vifta på min gamle støyer jo mer enn pc'en min gjør. Helt enig. Det er spesielt irriterende når man ser film. Klare ikke å konsentrer meg og tenker stygge tanker om vifte på den "gamle" PS2 maskina. Det er bra at Sony har gjort noe med det Lenke til kommentar
yojimbo Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Aqua er også en svært stilig farge , og den stille vifta er paradis hvis du har hatt en svart med bråkete vifte før , og kjent hvordan det var at den jævla vifta aldri holdt kjeft! Så en med stille vifte anbefales sterkt! Lenke til kommentar
vizit Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 du kunne kjøpt en helt vanlig ps2 og kjøpe skins ..da ser den mye fetere ut! http://www.gameworldnorge.com/index.php?cP...00d0fe043f2ad87 Lenke til kommentar
yojimbo Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Syns det er fetere med silver maskin enn med skin jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå