yojimbo Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg skal kjøpe meg ny ps2 makin ettersom den andre tok kvelden , og har finni ut at jeg har lyst på Ps2 Silver. Men etter det jeg har fått høre i butikken , er denne svært vanskelig å skaffe ny , så er det noen her som veit hvor jeg kan få tak i en ny Ps2 Silver? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har du prøvd butikker som spaceworld? Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 jeg vet de har på ginza , om det er billig vet jeg ikke... Lenke til kommentar
yojimbo Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Jeg har forsøkt Spaceworld , men de sa at de ikke kom til å få inn fler pga. problemer med leverandøren. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg kjøpte min på www.gamesmix.com Den ser sykt rå ut! Lenke til kommentar
yojimbo Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Jeg fant den ikke på gamesmix , det ser ut til at de for øyeblikket kun selger aqua-versjonen.... Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 jeg vet at de har to på free record shop på karl johan. Nederst (den nærmest slottet).. Var der på fredag og da hadde de to igjen bak glass montrene. Lykke til.. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg fant den ikke på gamesmix , det ser ut til at de for øyeblikket kun selger aqua-versjonen.... Søk etter "satin silver" du, så finner du en på www.gamesmix.com Men jeg tror det var en bundle med to kontroller & spillet Getaway. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hva var det som gjorde silver versonen så bra, har glemt detaljene. Var det slik at den var sonefri osv. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hva var det som gjorde silver versonen så bra, har glemt detaljene.Var det slik at den var sonefri osv. Jeg mener den støtter noen plater som vanlig PS2 ikke støtter. DVD-R eller noe sånt. Så er viften nesten lydløs i forhold til den som er på vanlig PS2. Tror ikke den er sonefri. Så ser den mye villere ut en vanlig sort. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg kjøpte min hos Spaceworld. Om du skal søke etter den er det fulle navnet Satin Silver. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hva var det som gjorde silver versonen så bra, har glemt detaljene.Var det slik at den var sonefri osv. Jeg mener den støtter noen plater som vanlig PS2 ikke støtter. DVD-R eller noe sånt. Så er viften nesten lydløs i forhold til den som er på vanlig PS2. Tror ikke den er sonefri. Så ser den mye villere ut en vanlig sort. Det er riktig, den støtter brente DVD'er tror jeg Og som sagt så er viften nesten helt stillegående. Pluss at den har sånn infrarød-port-ting. Og selvsagt meeget lekker design. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Støtter brent dvd Vil ikke dette gjøre at hackere bare kan nedlaste spill i hytt og pine og brenne dem uten å tenke på chip osv ? Hvorfor vil Sony gjøre noe slikt Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Støtter brent dvd Tror han mener brente dvd filmer Men til dere som har PS2 Satin Silver, er det verdt de ekstra pengene for en "vanlig" PS2? Noen som vet om det er mer stillegående enn den nye versjonen av den "vanlige" PS2? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Så en på free record shop i dag. Så ikke hovr mye den kostet. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Tror han mener brente dvd filmer Men til dere som har PS2 Satin Silver, er det verdt de ekstra pengene for en "vanlig" PS2? Noen som vet om det er mer stillegående enn den nye versjonen av den "vanlige" PS2? Den spiller kun brente DVD filmer, ikke spill. (Jeg har selvfølgelig aldri prøvd brente spill ) La oss si at en vanlig PS2 koster tusen lappen og en Satin Silver koster 2000,-. - Jeg synes ikke det er verdt det hvis man kun bruker den til spill. - Hvis man vil ha en god spillmaskin samt en DVD spiller som kan vise hjemmevideo og har stilig design + at den er lydløs, er det verdt 2000kr (Det var derfor jeg kjøpte Satin Silver). Lenke til kommentar
yojimbo Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Jippi! Jeg har fått tak i en Satin Silver ps2 maskin , som nå erklæres for min kjæreste eiendel! Dette er en gledesdag!Unnskyld meg , nå skal jeg spille! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 La oss si at en vanlig PS2 koster tusen lappen og en Satin Silver koster 2000,-. - Jeg synes ikke det er verdt det hvis man kun bruker den til spill. - Hvis man vil ha en god spillmaskin samt en DVD spiller som kan vise hjemmevideo og har stilig design + at den er lydløs, er det verdt 2000kr (Det var derfor jeg kjøpte Satin Silver). Okey, Satin Silver er jo ganske stillig, lurer på om jeg skal skaffe meg en slik en. Skal bruke den til spilling og DVD titting. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jippi! Jeg har fått tak i en Satin Silver ps2 maskin , som nå erklæres for min kjæreste eiendel! Dette er en gledesdag!Unnskyld meg , nå skal jeg spille! Kos deg:) Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det var da hyggeleg at du fekk tak i ein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå