Mala Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hei! har hatt dette problemet lenge nå, men har lissom aldri funnet no løsning på det Veldig ofte når eg starter maskine/strter på nytt så henger musen seg i windows der du skla kunne velge brukerkontoer. DA er det bare til å starte på nytt igjen å se om musen ikkje henger seg. noen ganger går det andre ikkje. KAn evre veldig irr dersom du har dårlig tid en gang og må innpå maskinen Ellers er det bare en sann pest å plage NOen som har en evt løsnig? Musen er av typen " en helt vanlig mus" Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Hadde akkurat samme problemet som deg. Jeg hadde bytet om på mus og tastatur når jeg koblet det til hovedkortet. Byttet tilbake og alt var vel.... og er det fortsatt. Systemet mitt står i profilen. EDIT: Jeg hadde også mus av typen"helt vanlig logitec mus som fulgte med min PentiumII 333Mhz i 1999" Endret 29. august 2004 av perpyro Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Prøvd med en USB-mus i stedet for PS/2? Husk at dersom du kobler av/på tastatur/mus i PS/2 porten mens PCen er på _KAN_ du ødelegge porten. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 takker folkens!! skla teste når eg slår maskinen av!! :!: Lenke til kommentar
Løve Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Tror det er en Windows update for det problemet faktisk... sjekk der. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Det hadde vært fint om du kunne fortelle oss hvilken mus du har. Produsent, modell og hvilken kontakt du har på den (ps/2 eller USB). Det kan også lønne seg å finne den nyeste driveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå