Freeky2k Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 eg ville bare si at en prosessor med bøyde kontakter er ikke ødelagt... (ivertfall ikke min) Hadde 5-6 bøyde kontaker, men fekk de på plass igjen så de passa i sokkelen igjen, og det er den P4'en eg kjører på no... Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Nei, det hadde vel vært som å skrote en bil med bøyd fanger? Trodde dette var allmenkunnskap jeg. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 dette visste vi vel? jeg mistet fatter sin cpu i golvet.. P4 med boxed kjøler, cpuen satt fast, og jeg brøt med skrutrekker ca 478 Bøyde pinner... den funket helt fint etter litt behandling med pinnsett Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kompisen min sin AMD XP2500+ Barton måtte si kveld med bøyde kontakter etter at den tok en tur i gulv Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 AMD takler ikke knekte pinner. Har prøvd å rette ut igjen på 3 prosessorer, og ingen fungerte. Men det er visst flere som har klart det med intel. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 har bøyd ut igjen 6-7 pinner på min p4.. *forbannet være deg, boxed kjøler* Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kondolerer til min gamle 2.4 celeron... (like greit ) Ein, bare ein pinne brakk... (noob feil ) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Men det har litt å si hvilke pinner som knekker. Noen er ikke like nødvendige som andre. Knekte pinner kan vel føre til brann også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå