Liestöl Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg skal bytte ut noe hardware. Jeg skal i tileg formatere. Jeg bare lurte på om dette var rett: (litt dumt å gjøre det feil) Etter at jeg har formatert setter jeg inn mitt nye og heilt vanlige pc2700 512 ram kort i det ledige rommet. Resten gjør datan. Jeg tar i tileg inn mitt mye radon 9800pro og tar ut 9100en Starter datan og installerer driverene fra cden. Fikks ferdig?? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Fremgangsmåten der fungerer helt fint Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg skal bytte ut noe hardware.Jeg skal i tileg formatere. Jeg bare lurte på om dette var rett: (litt dumt å gjøre det feil) Etter at jeg har formatert setter jeg inn mitt nye og heilt vanlige pc2700 512 ram kort i det ledige rommet. Resten gjør datan. Jeg tar i tileg inn mitt mye radon 9800pro og tar ut 9100en Starter datan og installerer driverene fra cden. Fikks ferdig?? Du kan sette det inn før du formaterer også, vet du. Jeg ville gjort det slik: -Sette inn rambrikken, for å teste at den virker -satt inn skjermkortet -formatert -IKKE installer driverne fra CD, last heller ned de nyeste Catalyst driverne(4.8) fra f.eks Guru3d.com Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Jeg skal bytte ut noe hardware.Jeg skal i tileg formatere. Jeg bare lurte på om dette var rett: (litt dumt å gjøre det feil) Etter at jeg har formatert setter jeg inn mitt nye og heilt vanlige pc2700 512 ram kort i det ledige rommet. Resten gjør datan. Jeg tar i tileg inn mitt mye radon 9800pro og tar ut 9100en Starter datan og installerer driverene fra cden. Fikks ferdig?? Du kan sette det inn før du formaterer også, vet du. Jeg ville gjort det slik: -Sette inn rambrikken, for å teste at den virker -satt inn skjermkortet -formatert -IKKE installer driverne fra CD, last heller ned de nyeste Catalyst driverne(4.8) fra f.eks Guru3d.com Men hva med driverene på http://www.ati.com/ Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 De også, selvfølgelig. Den driveren du finner på ati.com er Catalyst 4.8. Legg merke til at jeg skrev "for eksempel Guru3d.com" Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 De også, selvfølgelig. Den driveren du finner på ati.com er Catalyst 4.8.Legg merke til at jeg skrev "for eksempel Guru3d.com" aha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå