Vu-caN Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Skal ha ny gamingmus, og er villig til å legge en del penger i det så lenge den er knallbra til gaming. Skal bruke den til Warcraft og Quake. Har en mx300 fra før av men den har begynt å skurre litt. Plutselig hopper den ut etpar sekunder, og det er jo håpløst midt i en superspennende thriller av et game! Har forresten sett litt på mx510, men tenkte det var best å høre her før jeg gjorde et bomkjøp! Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 MX510 er et bra kjøp det ! Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Kjøp en ny mx300, den er jo bare best ^_^ Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 MX510 er et bra kjøp det ! Støtter denne! Har en slik mus og Func 1030, og det er hvertfall en veldig god kombinasjon. -Raskeste spillemusen på markedet -Pent design -Ligger godt i handen og perfekt vekt (hvertfall for meg, om du synes den er tung kan du fjerne loddet) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Men MS Intelli 4 er jo så klart absolutt det beste valget I hvert fall sammen med fUnc sUrface 1030... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 kva med mx1000. du kan lese brukererfaringer i denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...88526&hl=mx1000 Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 MX510 er et bra kjøp det ! Støtter denne! Har en slik mus og Func 1030, og det er hvertfall en veldig god kombinasjon. -Raskeste spillemusen på markedet -Pent design -Ligger godt i handen og perfekt vekt (hvertfall for meg, om du synes den er tung kan du fjerne loddet) Slenger meg på denne jeg også, har denne musen og den er helt knall. Absolutt best til spill. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 MX510 er et bra kjøp det ! Støtter denne! Har en slik mus og Func 1030, og det er hvertfall en veldig god kombinasjon. -Raskeste spillemusen på markedet -Pent design -Ligger godt i handen og perfekt vekt (hvertfall for meg, om du synes den er tung kan du fjerne loddet) Har den et lodd sier du? For å gjøre den tyngde? Vet du om dette gjelder for flere mus enn denne? Hater tunge mus... Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 jeg har mx510 og Steelpad 4s passer perfekt jeg anbefaler mx510 Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 MX510 er et bra kjøp det ! Støtter denne! Har en slik mus og Func 1030, og det er hvertfall en veldig god kombinasjon. -Raskeste spillemusen på markedet -Pent design -Ligger godt i handen og perfekt vekt (hvertfall for meg, om du synes den er tung kan du fjerne loddet) Har den et lodd sier du? For å gjøre den tyngde? Vet du om dette gjelder for flere mus enn denne? Hater tunge mus... Det sies så. Har ikke åpnet opp for å sjekke selv, men en kompis sier han har fjernet sin. Vet at mange Logitech muser har lodd, om ikke alle. Hva andre merker anngår, så har jeg ingen anelse siden jeg har holdt meg til Logitech. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 MX510 er et bra kjøp det ! Støtter denne! Har en slik mus og Func 1030, og det er hvertfall en veldig god kombinasjon. -Raskeste spillemusen på markedet -Pent design -Ligger godt i handen og perfekt vekt (hvertfall for meg, om du synes den er tung kan du fjerne loddet) Jepp, har akkurat samme combo her. MX510 + fUNc1030 + Mouse Skatez Det er rett og slett supert! Det beste jeg har prøvd Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 MX510 er et bra kjøp det ! Støtter denne! Har en slik mus og Func 1030, og det er hvertfall en veldig god kombinasjon. -Raskeste spillemusen på markedet -Pent design -Ligger godt i handen og perfekt vekt (hvertfall for meg, om du synes den er tung kan du fjerne loddet) Har den et lodd sier du? For å gjøre den tyngde? Vet du om dette gjelder for flere mus enn denne? Hater tunge mus... Det sies så. Har ikke åpnet opp for å sjekke selv, men en kompis sier han har fjernet sin. Vet at mange Logitech muser har lodd, om ikke alle. Hva andre merker anngår, så har jeg ingen anelse siden jeg har holdt meg til Logitech. Hjertelig takk, bamsefar. Jeg har brukt Logitech Dual Optical.musen min i snart to år nå, og har vært rimelig fornøyd, med unntak av den forbannede vekten. Nå har jeg fjernet blyloddet, og det er som et blylodd har falt fra hjertet mitt. Endelig er jeg så rask jeg ønsker å være i Quake og Unreal. Jeg er faktisk ekstremt glad! Hei og hå, for bamsefar, som er så snill og rar! Lenke til kommentar
br0ylen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 https://www.steelpad.com/shop/default.asp?main=products HER HE DEI EXPLORER 3.0 MED STEELPAD!!!! BETAL MED KORT!!!!!!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) MX510 er et bra kjøp det ! Støtter denne! Har en slik mus og Func 1030, og det er hvertfall en veldig god kombinasjon. -Raskeste spillemusen på markedet -Pent design -Ligger godt i handen og perfekt vekt (hvertfall for meg, om du synes den er tung kan du fjerne loddet) 510 har lodd inni seg ja. Tok ut loddet fra min for et par dager siden. br0ylen: Steelpad = sandpapir. Føttene blir slipt. Bokstavlig talt. Endret 30. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 På min Q-Pad blir ikke Skatez'ene ikke spist opp Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 støtter mx 510. ie 4.0 blir så slitt etter en liten stund. Vet om mange som har slitt med scrollen på ie 4.0 SÅ LITT OFFTOPIC SEFF GO TIL SIST JEG SJEKKA LEDA DE 2-0 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 MX510+Icemat 2. edition= Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 har mx500..super mus, men tviler ikke på at mx510 er bedre, har vurdert å oppgradere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå