{Six-X} Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Hei. Jeg har ett problem med mitt ASUS FX5700(V9570TD) kort... For jeg får ikkje til clone modus Og det er uuuuuuufaaatteeeeliiiiig irriterende ..for jeg har alltid hatt det før (men med GeForce 4 MX). Men dette kortet støtter Clone er jeg ganske sikker på.. Men i oppsettet er det bare valg for "Enkel Skjerm"/"singel Display" Så ka som er gale .. null peil .. Eter en laang tid med prøving kom jeg faktiskt over en "veiviser" for clone oppsettet og blei overlykkeli og laget til ..men neida ingenting skjedde etter oppsettet... noen som har noen ider.. anything.. send mail lr post her.. *sukk* javascript:emoticon('') mvh ----------------------------------------------- Endret 29. august 2004 av {Six-X} Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvorfor sammenligne ett skjermkort med ett hovedkort? Lenke til kommentar
{Six-X} Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 nei det kan ej svare deg på.. heh.. skrive feil.. ikkje IC7 MAX3 men Asus FX5700 sku der stå... det er det Gfx korte jeg har skiftet til Lenke til kommentar
jokki Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Siden denne tråden er litt feilpostet får vi prøve å gjøre noe med da Flyttes til skjerm og skjermkort kategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå