Raging_Bull Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg innstalerte nettopp Nero burningroom. Plutselig oppdaget jeg at cd-rommen ikke kom opp i "min datamskin". Jeg fikk ikke opp cd-rommen i det hele tatt, og når jeg setter inn en cd så starter ikke autorun som vanlig. Jeg har nå avinnstalert Nero, men finner fortsatt ingenting. Prøvde å kjøre legg til maskin vare og da fikk jeg denne beskjeden: "Windows lastet enhetsdriveren for denne maskinvaren, men kan ikke finne maskinvareenheten. (Kode 41)" Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Ble den plutselig borte etter at du installerte nero? Eller har du nettopp satt den i? Uansett bør du sjekke at jumperen står riktig, og at ide-kabelen står ordentlig i. Lenke til kommentar
Raging_Bull Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Har ikke vært inne i pcen i det hele tatt i dag. Har brukt spilleren i nesten et år og ingen problemmer. Den ble borte etter at jeg hadde innstalert Nero. Lenke til kommentar
Raging_Bull Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Sjekket nettopp og alle kabler står der de skal stå. Jumperne står riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå