B.H.H Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Skal ha meg nytt tastatur og mus , begynner å bli lei av å skifte batterier Har tenkt på dette Tastauret og denne musa Det skal brukes til Internet og spilling.... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 musa er drit bra den:D Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Tror det blir MX510 men tastaturet??noen som vet om noen brae?(IKKE trådløst) Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Keytronic har mangen gode tastatur. Er kanskje ikkje like "fancy" som enkelte anre, men dei er gode å skrive på. Lenke til kommentar
glennb Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg liker Logitech Internet Navigator. Har det og den musa du har satt opp der. Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hva med det nye Media Keyboardet til Logitech? De 0 degree tilt keyboardene til logitech synes hvert fall jeg er herlige å skrive på. Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Hva med det nye Media Keyboardet til Logitech? De 0 degree tilt keyboardene til logitech synes hvert fall jeg er herlige å skrive på. Link?? Lenke til kommentar
guezz Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hva med det nye Media Keyboardet til Logitech? De 0 degree tilt keyboardene til logitech synes hvert fall jeg er herlige å skrive på. Link?? Han mener sikkert denne: Logitech Media Keyboard til kr. 215 Test: Jeg anbefaler Logitech Internet Navigator Keyboard SE Lenke til kommentar
Radial Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 MX510 er et veldig bra kjøp. Jeg anbefaler Keytronic Multimedia Tastatur som er et kjempegreit tastatur til en svært billig penge. Jeg har det selv, etter et utall av forskjellige tastatur. Det er stilfullt, enkelt, behagelig å bruke og har god kvalitet. Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Logitech Internet Navigator Keyboard SE så drit bra ut blir egentlig litt for dyrt Trenger også ny musmatte, har bare en gammel biltema musmatte fra før Helst fra komplett så jeg slipper så mye i frakt Lenke til kommentar
guezz Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Logitech Internet Navigator Keyboard SE så drit bra ut blir egentlig litt for dyrt Trenger også ny musmatte, har bare en gammel biltema musmatte fra før Helst fra komplett så jeg slipper så mye i frakt Hva med denne: Steelpad 4D Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Har Logitech OEM Ultra X Flat Keyboard. Den er meget stilig og syns den er utrolig bra å skrive med. Skriver raskere enn på denne enn på vanlige tastatur:) Laptop feeling. Så har jeg Mx500 og Hyundai Q910. Alle er i sølvgrå/svart finish. Så de matcher bra Endret 31. august 2004 av MallRaT Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Har Logitech OEM Ultra X Flat Keyboard.Den er meget stilig og syns den er utrolig bra å skrive med. Skriver raskere enn på denne enn på vanlige tastatur:) Laptop feeling. Så har jeg Mx500 og Hyundai Q910. Alle er i sølvgrå/svart finish. Så de matcher bra hmm..er det volum-knapper på det?? Lenke til kommentar
insider Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Logitech Media Keyboard + MX510 + Func ! kan det bli bedre ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå