danilovic Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hvorfor nøler jeg så jævlimed å bestille pc når både handleliste og pengene er klare? Fordi de interreagene atomene i deg mener at hjernecellene dine ikke enda skal sende ut en nerveimpuls for å trykke på bestill, siden goophermia i hjernen ikke får sendt signalet "ny pc" ut til resten av kroppen. Når denne sperren derimot oppløses av nerdeimpulser fra nerdunimurus vil du finne din mus og trykke på bildeknappen m/innebygd hypertext for å aktivisere Posten litt, så vil din nye pc ha sitt tilstedeværende i din bolig. kort sagt: det har ikke gått opp for deg at du skal kjøpe ny pc http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=285833&st=440 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Godt sakt. Men stemmer det? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Men stemmer det? Så klart!! ...har du aldri hørt om "nerdeimpulser fra nerdunimurus" før?? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det stemmer ja :!: Jeg som skrev det forresten Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Det stemmer ja :!: Jeg som skrev det forresten smart du Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Den eide! :D:D HEHE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå