DuML3 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hei! jeg har akkurat formatert C. Instalerte lydkorte (Audigy 2 ZS) mitt med en gang jeg kom inn i WinXP. Hadde lyd da. Så kom det sån at jeg måtte reboote.. jeg trykte ja. så når xp starta opp igjen hadde jeg ikke lyd mere :S pls hjelp Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 sjekket volumkontroll? Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 jaja.. lyden er på.. Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 fikk ett tips om at jeg skal prøve å instalere driverne igjen.. prøver det jeg.. BrB Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 virker enda ikke :S Lenke til kommentar
Stihg Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 virker enda ikke :S ok sånn ligger det ann: jeg installert windows xp (sp2) på ny på grunn av virus dette er første gang jeg gjør det på egenhånd, i hovedkortet mitt er det lydkort skjermkort nettverkskort osv. alle driverene ble installert UNNTATT lydkortet, lydkortet eller hoved kortet, det heter sis6562, det jeg lurer på er om noen gidder kan noen finne en link der det går ann å laste den ned? Hadde vært kjempefint!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå