Gå til innhold

er dette et bra kjøp? supertilbud?

Krankemot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det vil si 256mb og 256bit??? :dribble: = kjøpes

Tja.. det er ett helt greit kjøp. Jeg for min del ville aldri kjøpt 9800 Pro nå selv om det slett ikke er ett dårlig kort. Jeg ville mye heller ventet noen måneder til en kan få ett av siste generasjon til samme pris.

tja, har ikke mye penger jeg da, og jeg holder ikke ut denne pcen stoort lengre (se profil for nåværende oppsett), ou will see why

Lenke til kommentar
Hvor mye ligger dette (9800pro-256) kortet på nå? ser ikke noe pris i produktguiden...

det koster ca 1800 kr på www.fbn.no like mye som128mb kortene

Det er ikke det samme kortet. Det som koster 1800, er 9800 non pro, og har 128bits kjerne. Du får vel ikke tak i 9800pro 256mb lengre, med mindre du kjøper brukt?

Et PowerColor 9800PRO 128DDR er et sikkert kjøp, og kan flashes til XT kort.. :)

Lenke til kommentar
Hvor mye ligger dette (9800pro-256) kortet på nå? ser ikke noe pris i produktguiden...

det koster ca 1800 kr på www.fbn.no like mye som128mb kortene

Det er ikke det samme kortet. Det som koster 1800, er 9800 non pro, og har 128bits kjerne. Du får vel ikke tak i 9800pro 256mb lengre, med mindre du kjøper brukt?

Et PowerColor 9800PRO 128DDR er et sikkert kjøp, og kan flashes til XT kort.. :)

Det kortet som jeg kom fram til fra fbn var da virkelig ett 128 MB med 256 bit? Hvor finner du ett 256MB kort der? Husk at det KUN er Sapphire som selger 128 bit 9800 kort.

:Edit Jeg har lett og ikke funnet noe 9800 med 256 MB.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...