eUnaas Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 noen som veit om et sted der man kan hjemmeside gratis, og samtidig støtter php-forum? håper på svar fra dere! Lenke til kommentar
excezz Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 start.no har gratis hjemmeside plass, og PHP støtte... Men har hørt rykter om at man må ha start.no internett abonnment for å registrer der, er ikke sikker. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: excezz skrev (2002-05-05 02:14):start.no har gratis hjemmeside plass, og PHP støtte... Men har hørt rykter om at man må ha start.no internett abonnment for å registrer der, er ikke sikker. Start bruker home.no.net som jeg selv gjør, og jeg kobler meg fremdeles opp på min gamle Telenor node... Ikke noe problem, i allefall ikke foreløpig, for min del :smile: Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Det får du med når du registrerer deg. Det er kun hvis du benytter abonnementet at du må betale. Du må aktivere hjemmesideområdet via mobilen, koster 10 kroner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå