Zemeckis Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hei Jeg skulle hatt en slik til min SE T610 for å beskytte skjerm og unngå fett/fingere merker på mobilen min. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slik i en norsk butikk? Eller er det bedre å bare bestille en fra siden jeg henviser til? Lenke til kommentar
Chipsen Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 det er å få kjøpt hos claes ohlsson Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Prøv å tre på en kondom - funker fint det Endret 29. august 2004 av Hazzie88 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Prøv å tre på en kondom - funker fint det Hver litt mer seriøs når du skal svare da En useriøs komentar til fra deg og jeg rapporter deg! En kondom gjør jo bare at mobilen får mer fett merker enn uten jo!! Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 har de ike det på biltema? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Prøv å tre på en kondom - funker fint det Hver litt mer seriøs når du skal svare da En useriøs komentar til fra deg og jeg rapporter deg! En kondom gjør jo bare at mobilen får mer fett merker enn uten jo!! Seriøst, ble du så krenka av det ? Det var en uskyldig spøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå