Gå til innhold

Hidden and Dangerous 2 til 9,99pund


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er ikke mye å tenke på for de som ikke har H&D2 fra før!

 

Så er det bare å spille det igjennom så det er gjort til expansion pakka kommer (H&D2 Sabre Squadron).

 

Fram til Brothers in Arms kommer, har egentlig H&D2 denne subgenren innen WWII FPS for seg selv. Uansett anbefales spillet på det varmeste!

Lenke til kommentar

Har spillt H&D 1, synes det var drit fett :thumbup:!

 

Er 2'eren bedre? Når kom det ut?

Spillet kom vel ut for et år siden tenker jeg. Husker ikke helt nøyaktig. Hvis du likte det første spillet, så kommer du virkelig til å like dette. Fin grafikk og gameplay. Du kan teste ut mange forskjellige strategier for å løse oppdragene. Kjøp spillet du. Du kommer ikke til å angre. Dessuten har det spillhistoriens peneste cover... :)

Lenke til kommentar
KJØP! hd2 er driiiit bra! jeg har vel runna det 15 ganger, og det er like morro enda! du vil ikke angre! :w00t::thumbup:

Har spillt H&D 1, synes det var drit fett :thumbup:!

 

Er 2'eren bedre? Når kom det ut?

ER myyyye bedre. oppdragene er såå varierte. blir ikke lei et eneste et av oppdragene! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg satt meg fast på det siste oppdraget i ørkenen wiskay bar trur jeg det het...der du på enda en fly plass å skal hente en officer og stikke av i et fly...jeg ble ALTID oppdaga når jeg brukte nazi uniformer, og siden det mappet har ca 5 tankser er det ikke lurt å prøve å skyte seg igjennom det.

 

HJELP?!

Lenke til kommentar
Så gjennom flere av tilbudene Play har for tiden og kan like gjerne slenge ut en link, for her var det en del bra.

 

http://www.play.com/play247.asp?page=promo&R=PC&id=580

Litt off-topic i denne tråden, men jeg fant iallefall en spillpakke som kunne være verdt å kjøpe:

 

SWAT Generation Pack: Police Quest SWAT/SWAT 2/SWAT 3 Elite Edition

 

Til £12.99

 

Kjekt å spilt igjennom alle de gamle SWAT spillene til SWAT 4 kommer utpå nyåret! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...