Maynard James Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hey, jeg lurer på hvordan man kan brenne image av en cd, sånn at du kan opne image't i deamon tools, hvordan gjør jeg dette? vet ikke om dette er rett plass og poste da men, shade Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Skal du lagre et image fra cd til harddisk? Eller skal du brenne ut til cd? Skal du lagre image kan du bruke feks. nero. Da er det bare å velge "Image Recorder" istedet for cd-brenneren. (Trykk ctrl+R). Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Skal du lagre et image fra cd til harddisk?Eller skal du brenne ut til cd? Skal du lagre image kan du bruke feks. nero. Da er det bare å velge "Image Recorder" istedet for cd-brenneren. (Trykk ctrl+R). fra cd til harddisk ja, sånn at jeg kan opne image't med deamon tools. når jeg tok image recorder, så kom det ei sånn rar fil, trodde man skulle ha .cue og .bin filer for og opne i deamon tools Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Kan åpne .iso der også vel? CDRwin heter programmet som kan lage .bin/.cue images. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hvis du bruker nero så erdet bare til å gå inn på fil, og "brenn Image" Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hvis du bruker nero så erdet bare til å gå inn på fil, og "brenn Image" Det er for å brenne ut på cd fra harddisk det... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hvis du bruker nero så erdet bare til å gå inn på fil, og "brenn Image" Det er for å brenne ut på cd fra harddisk det... ...ikke hvis du velger "image recorder" som enhet. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Du kan vel bruke daemon tools til det? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Kan åpne .iso der også vel?CDRwin heter programmet som kan lage .bin/.cue images. hvor kan jeg laste ned dette prog'et da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 www.goldenhawk.com FantomCD er et annet kjekt virtuell-cd-rom program, som tillater deg å lage images også. www.fantomcd.net Lenke til kommentar
KAS Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Daemon-Tools takler fint Nero-images Lenke til kommentar
Tomle Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Skal du lagre et image fra cd til harddisk?Eller skal du brenne ut til cd? Skal du lagre image kan du bruke feks. nero. Da er det bare å velge "Image Recorder" istedet for cd-brenneren. (Trykk ctrl+R). fra cd til harddisk ja, sånn at jeg kan opne image't med deamon tools. når jeg tok image recorder, så kom det ei sånn rar fil, trodde man skulle ha .cue og .bin filer for og opne i deamon tools .nrg er Nero sitt CD image fil format og kan mountes direkte i Daemon Tools da dette programmet støtter mange fil formater. Trenger ikke tulle med andre program. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Det er et program som hever seg over alle andre der, og det er Alcohol 120 %. lage image av cd/dvd og brenne det ut igjen (kan tilogmed kopiere ps 1 og ps 2 spill o gspille kopiene på maksiner uten chip). har desvere ikke noen link, men det er jo mulig og søke. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 WinIso kan også lage ISO filer fra CD, det kan også åpne ISO filer på lik linje med en Zip fil. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Du kan åpne de fleste isoer med deamon tools..mount-->files of type: "all images" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå