Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nytt anlegg i golf

Nasams

Anbefalte innlegg

Hallo

Skal ha nytt anlegg i en golf '90 modell. Anlegget må være fra Pioneer pga at jeg får noe rabatter derifra. Har sett på Pioneer sine sider om golfhøyttalere, men ettersom jeg er litt grønn er jeg usikker.

Har tenkt på disse til nå:

hyttalere forran: TS-G1018

komponent høyttalerene bak: TS-C1300R

CD spiller: DEH-P3600MP

Subwoofer: TS-W305C

Forsterker: Aner ikke

Kan strekke meg til 6000 - 7000 for hele anlegget. Det er sikkert mye jeg kan gjøre anderledes og jeg tar gjerne imot råd og tips til et Pioneer anlegg til den nevnte prisen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TS-W305C

Når eg såg den der fikk eg sånne flashback til noen høytalere pappa hadde baki datsun 180c fra 1977, ut av type hattehylle høytalere i kasse :yes:

Pioner spiller e jo i å forseg greit, men kan hende at det hadde vært bedre å hente noe av det andre andre plasser i fra.

Lenke til kommentar

Hehe, man skal ikke kimte av en datsun '77. ;)

Jo, jeg kan selvfølgelig ta noe fra andre plasser, men håper på mest mulig fra Pioneer siden keg har gode rabatter derifra. Tar som sagt gjerne imot innspill, ihvertfall på hvilken forsterker jeg trenger for å drive dette greiene.

Lenke til kommentar

Du nevnte ikke maxpris så jeg satte sammen det som jeg anser for å være verdt bryet å kjøpe fra Pioneer av høyttalere og forsterkere om en får sykt mye rabatt. Ellers ville jeg kun holdt meg til spillerne, DSP'er ol.

For det første: Drit i høyttalere bak, i tillegg er det å ha de beste høyttalerne bak en forbrytelse mot alt som heter lydbygging i bil.

kjøp det beste komponentsettet du har råd til, plasser diskanten på dash/A-stolpe og midbass/mellomtonen i dør, kickpanel eller dash.

TS-C1700R kan du sikket få plass til om du er litt kreativ, ellers så vil du nok få plass til TS-C1300R settet i dashen.

Får du først rabatter, så kjøp TS-W12PRS subben. Denne vil gi deg myyye mer enn den du selv har lista opp. Og så slipper du å angre på det kjøpet.

Spillern har ikke mulighet for rattkontroll såvidt meg bekjent, og for å få det samt en dedikert subutgang så ville jeg anbefalt DEH-P7600MP som er en knallspiller.

Forsterkern er det ikke vits å bremse med, men uansett rabatt eller ikke så er det muligens bedre forsterkere å finne enn pioneer til den prisen får dem til.

Men uansett. For frontsettet: GM-5000T, for suben: GM-D510M.

Samla pris på dette er ca 18000, og har du noe til rabatt så kommer du vel ned på rundt 10k. I tillegg kommer strømkabler, sikringer, fordelingsblokker og signalkabler til ca 2000 og kassemateriale, speakonplugg eller terminal, lim og skruer til suben på ca 700 - 800.

Endret av Jalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...